המוסיקאי, המנצח והמוסיקולוג אלפרד סנדרי נולד בבודפשט, הונגריה, בשנת 1884. הוא קיבל את חינוכו המוסיקלי הרשמי באקדמיה למוסיקה בבודפשט. לאחר שסיים את התואר בשנת 1905, החל סנדרי בקריירת ניצוח מצליחה ברחבי אירופה ואמריקה, והחזיק משרות בקלן (1905-1907), מולהאוזן (1907-1909), ברנו (1908-1911), המבורג (1912-1913), ניו יורק (Century Opera Company, 1913-1914), שרלוטנבורג (1914-1916), וינה (פולקסאופר, 1916-1918), ולייפצייג (תאטרון אופר 1918-1924, והתזמורת הסימפונית 1930-1932).
בזמן שניצח בלייפצייג, התקבל לעבודה על דוקטורט במוסיקולוגיה באוניברסיטת לייפציג. בשנת 1933, קיבל משרה כמנהל של הרדיו הגרמני המרכזי בברלין, תוך כדי שהוא עדיין מלמד ב Klindworth-Scharwenka Conservatory.
כתגובה לעלייה במדיניות והתעמולה הנאצית בברלין, עברו סנדרי ומשפחתו לפריז, שם קיבל משרה כמנהל Radiodiffusion Nationale (1933-1940). לאחר שבע שנים בפריז, משפחת סנדרי היגרה לניו יורק. זמן קצר לאחר שהשתקע שם, הוזמן סנדרי ע''י אברהם בינדר ללמד בYMCA ברחוב 92. בזמן שלימד שם, עבד ללא לאות כדי לצבור מאגר ביבליוגרפי מקיף למוסיקה יהודית. פרוייקט זה נעזר ביוסף יאסר, קורט זאקס, שלום בארון, ואתל סילברמן-כהן. כתב היד נמסר להוצאת אוניברסיטת קולומביה בשנת 1943, אך פרסומו הרשמי נדחה עד לשנת 1951. בנתיים עבר סנדרי לגור בלוס אנג'לס, שם הצטרף לפקולטה של קולג' ווסטלייק למוסיקה (1945-1952). תהליך העריכה של הביביליוגרפיה למוסיקה יהודית היה איטי ומפרך. נסיונות מתמשכים לעדכן את כתב היד עם פרסומים חדשים שנתרמו ע''י מוסיקולוגים ומוסיקאים ישראליים, הרחיבו את הפרוייקט באופן ניכר.
בשנת 1952, קיבל סנדרי משרה כמנהל המוסיקלי של בית הכנסת פיירפקס (1952-1956), ולאחר מכן בבית הכנסת סיני - סיני טמפל (1956-1964). כשהוא עדיין בצוות בית הכנסת, הוכר כפרופסור למוסיקה יהודית באוניברסיטה ליהדות בלוס אנג'לס, הקמפוס החדש שהוקם בחוף המערבי של בית המדרש לרבנים באמריקה (1962-1972). בזמן שהיה באוניברסיטה ליהדות, פרסם סנדרי שתי עבודות נוספות גדולות: מוסיקה בישראל העתיקה (1969), והמוסיקה של היהודים בגלות (עד לשנת 1800) (1970). לאחר פרישתו הרשמית, החל סנדרי לעבוד על מחקר נוסף, מוסיקה בחיים הדתיים והחברתיים של ימי קדם, שפורסם ביום הולדתו התשעים (1974)
מלבד ניצוח והוראה, סנדרי היה גם מלחין ידוע. הקורפוס שלו כולל אופרה בקנה מידה מלא, מספר יצירות תזמורתיות, מוסיקה קאמרית, ושירים אמנותיים. מאוחר יותר בחייו, בזמן שעבד כמנהל המוסיקלי של בית הכנסת פיירפקס ובית הכנסת סיני, הלחין מספר יצירות לתפילת בית הכנסת